Training receptiemedewerkers
Bespreken
We nemen scenario's door en bespreken hoe u het beste kunt handelen.
Leren
De focus ligt op taken en risico's voor het receptiepersoneel.
Toetsing
U krijgt een praktische toetsing van het betreffende protocol.
Leer handelen als eerste aanspreekpunt
Oefening Receptiemedewerkers
In veel bedrijven is de receptie het eerste aanspreekpunt voor zowel externe als interne disciplines. Vaak houdt dit in dat de receptie in geval van een calamiteit ook bepaalde taken heeft. Denk hierbij aan signalering, alarmering, bhv oproepen, contact met evt hulpdiensten en zulke. Ook zijn meestal degene die te maken krijgen met klachten en dus agressie. Om ook hierin de juiste ondersteuning te geven hebben wij een speciale training ontwikkeld, toegespitst op hun taken en risico’s.
Wij hanteren per training maximaal 10 deelnemers en deze wordt verzorgd door 1 instructeur. Natuurlijk is er in overleg veel mogelijk.



Meer informatie?
Voor het aanvragen van een offerte of voor een advies kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of via onze contactgegevens.